Monday, December 20, 2010

DISSAPOINTED !!!!!!

ASSALAMUALAIKUM N HELLO TO ALL MY READERS >.<

befday aku da lepas 2 hari . ternyata ape yg kau bayangkan , impikan , mahukan . sume tak tercapai memang sah lah tade sorang pon yang paham perasaan aku . aku langsung tak dapat ape yang aku nak masa bday aku sungguh mengecewakan . :'( mase bday 'orang orang' aku yg bertungkus lumus buat surprise . bila aku nobody weh. aku bukan nak ungkit ke apa pikir ar weh . kerja ape aku buat mmg ta pernah ada orang yang hargai .
mcm aku buat kat org buta jek . aku ta kisah sebenarnya tapi korang kene paham . aku pon nak ape yang aku buat untuk kaurang .memang nasib aku kot . aku cuba puaskan hati korang . tapi hati aku yg ta puas . ade bf aku yang terlupa bday aku . peh mmg mcm pfffft kan .tape weh aku ta kisah asalkan korang wish . ade gak bf aku yang ta wish . ape perasaan korang .? dah tayah citer ar . masa bday bukan nyer banyak ketawa tapi bila sengsorang jek asyik nangis . lagi2 dalam toilet . biasa bila bday korang msti mlam tuh korang tido lmbt kan ? aku tak lepas baca wishes dr diyana kat fon teros tido . dengan nenagis aku tido. bangun pagi mata merah . pukul 11.30 malam b4 bday aku tuh aku on fb nak nengok gak sape wish first kat fb . ptuh tetibe teros tade mood teros nangis teros tido . senang citer mmg didnt have wonderful bday . oush ! weh bosan bosan bday kali nih mcm hape jek . kecewa weh kecewa giler . sedey hati ta siapa tahu . dah tuh pukul 9 lebey  masa malam bday aku tuh skype ngan diyana naseb bek ade dye. kteorg start vid kol jek dye nyanyi untuk aku . wah terharu weh . mana tak terharu dia org first nyanyi utk aku . kesian kan ? mmg kesian .
aku pon manusia biasa yg untuk disayangi . aku pon ada hati dan perasaan . aku kecewa weh . KECEWA !

okeyh org first yg wish kat fb mien . yg paling first khairul tapi dye wish a day before bday aku  maybe dye ade hal. kalau text didu . kalau kol my abg tercinte. aku tak sangka gegiler abg aku boleh wish memalam .aku igt lagi masa dye kol pukul 12.12 . ah ! kao mmg abg terbaekkkk lah. tak sgke gegiler dye boleh igt bday aku sume tuh siap kol lagi . dye lah buat aku gelak mase memalam lepas aku nangis on fb . yang taleh belah membe dye siap wish aku lagi kat fb. bengong punya abg. 

ternayata benda first yg aku tertunggu tunggu memang sangat menyedihkan . aku harap benda second yang aku tertunggu akan buat aku gembira dan bahagia .

p/s------> thx kat diyana ngan mien yg sedaya upaya nak dengar prob aku . tapi aku yg tanak cerita bukan apa cuma mals lah weh . tapi aku citer kat diyana sikit . lega sikit ar . aku citer kat dia sebab aku terharu weh dengan ape yg dye buat kat aku . 
p/s------>a million thx kat sesape yg wish . thx alot guys .
p/s------>thx long belanja laksa shack ari tuh.
p/s------>aku tulis nih bukannyer hape weh .aku tak tau nak luahkan kat sesape lagi. sesape yg terasa sorry weh aku terpaksa gak tulis kat sini aku tak tahan nak tanggung sengsorang .a ku harap sangat korang paham.

BYE BYE:)

THX FOR READING^^

1 comment:

  1. assalamualaikum dira,,sory la ea sbb kteowg xwt pape tok ko,,sory sgt2,,aq xtw nk ckp cm ne tp mang sory sgt1000 la,,aq bg phak kwn2 y len mohon maap sgt2,,mhon ampun sgt2 sbb xwt pape tok bfday ko taon nie,,aq hrap ko maapkn aq,,

    ReplyDelete