Friday, January 7, 2011

AKU MEMANG SUKA PINDAH PINDAH NIH !

Assalamualaikum n hello readers>.<

nih bukan nak main pindah pindah rumah ke hape ea ?
ouh cukup tension bila dapat tahu f4 nih akan ditambah stau 
kelas lagi . JUPITER . kalau tak , tak wujud punya kelas nih .
sebab ramai sgtlah kan nak amik IT patuh kelas IT cume muat 20
orang den cekgu terpaksa rombak segala bagai n tambah 
lagi satu kelas . mmg mcm pffft kan ? aku dah bahagia dah duduk 
kat kelas pluto tuh , tup tup dengar bdak2 pluto majo
pindah kelas jupiter . boleh dikatakan semua cume 3 4 orang jek
yg pindah memana ntah . ape kes ? erghhh . @#^$*(# !
tak pahamlah siak . mcm nih . takdelah kenape tak pelajar yg
baru digabungkan yg gatal2 nak amik it tuh dye masukkan kat jupiter .
eeee tak paham siak . tetibe nakturunkan semua bdak2
pluto . dahlah tak same blok ngan f4 lain . tercampak 
kat blok f1 . 4 sure da jarang jumpe . kalau sblum nih
even tak stau kelas tapi rehat selalulah jumpa kan .
bile dyeorg especially my beloved g1o pergi toilet
at least boleh lambai lambai lagi dalam kelas .
erghhhh ! okeyh fine nih yg dinamakan PENGORBANAN !
okeyh PENGORBANAN ! SUSAH SUSAH DAHULU
SENANG SENANG KEMUDIAN ! betul tak .
banyakkan BERSABAR okeyh yg terlibat dalam pemindahan
ke kelas jupiter di blok f1 tuh . nak berjaya 
mmg banyakkan DUGAAN so SABAR !

tadi best giler ! henchek hidayattt relief kelas aku ! waa .
mula mula nampak dye lalu . alah msti masuk kelas utarid .
cis tak guna ! den tetibe lepas pn nora keluar dye masuk .
 GUMBIRA giler nampak die masuk tak tipu . namapak dye masuk jek 
terus cair dah tak boleh nak kate ape ar . mcm ais yg letak
kat tengah panas . ha ! MACHO doe . dan aku yg spatutnya 
dipertanggunggjawabkan untuk bagi salam yelah ketua kan ! 
well ! bangga kejap . nampak dye masuk terus takleh 
kata ape ar kan terus suruh ass yg bagi salam .
patuh madah gelak aku pon tak tau ape yg aku
gelak sakan no tuh . BEST GILER . lepas tuh semua 
diam tau aku , kinah , ari berbual lah
tetibe aku tergelak kuat . WELL ! hadirah lah katakan .
terlepas kot . lepas tetibe henchek hidayattt tegur .
ape yg suke sgt tuh . hahhahaha . SUMPAH tak tahan . 
mmg gelak jelah kan . okeyh dah tuh jek nak cerita .
kalau korang kat tmpat aku mmg rase nak
 gelak jelah kan. tteibe dye boleh tegur . hahahahaahah
SUMPAH BEST GILER nampak dye masuk kelas .
WAAA CAIR DERRR . bahhahahaha
okeyhlah sini dulu ~

Bye Bye :)

Thx For Reading^^



No comments:

Post a Comment