Saturday, February 5, 2011

2 FEB 2011 !

Assalamualaikum n hello readers >.<

ari rabu ari tuh buat kali pertamanya dalam tahun
nih aku hang ngan membe but yg sedihnya tanpa g1o.
aku,mawad,zaty,wafa,day,wawa,didu n the gang,dani,
dian hang together . aku dtg around 12 something .
patuh didu semua tggu kat food court . lepas tuh 
jenjalan gi bowl nak tempah . patuh tetibe nampak
JIHA ouh my old friend . kehkehkeh .
act jiha dulu sekolah tigs patuh dye pindah teknik
kluang . mmg bestlah jumpa jiha patuh
gi karaok dapat satu bilik jek mana muatkan
nak masuk reramai patuh aku , hanna ,
dian , shasha jalanlah keliling mall tuh . 


lepas tuh pergi naik kat karaoke balik
dyeorg yg masuk td keluar patuh aku , dian ,
hanna , shasha nyanyi pulak . lepas tuh nyanyi 2 
lagu jek padahal ade 6 lagi balance kteorg punya baik 
hati bagilah 6 lagu tuh kat mamat nih
suke giler dye dapat nyanyi . 
patuh jenjalan lagi den pergi amik 
thaqifah kat old town . act thaqifah
nih budak baru die tak familiar ngan bp 
mall sebab dye dr melaka . patuh amik 
ilya kat MK patuh gi bowling cari dyeorg dyeorg
semayang so kiteorg jenjalan .
lepas tuh jumpa balik kat food court .


lepas makan aku ngan wafa gi solat 
patuh kteorg gi bowling . den kat bowling
tak abis abis photoshoot .
mmg bowling tuh kteorg punya lah kan . naseb baik 
tak kene halau . patuh kul 4 da kene
balik sebab 4 setengah dah nak tuisyen .
n aku p tuisyen tumpang mawad n balik
tuisyen mawad tumpang aku .
kteorg da biase tumpang tumpang nih .
apeapepon mmg best ari tuh even agak
huru hara tapi lagi best bile ade g1o !
nih gambar reramai . dania ( dia baik n cun ) , thaqifah ( no comment) ,
haizu(ramai cakap muka kiteorg same !zz)diyana ( dia baik dengan aku ) ,
kinah (pembersih gila ), jiban ( funny) , shasha ( cantik ) ,mira (comel + kelakar ) ,
khal( baik ngan dye selalu sama sebab satu kelas ), mar( dye baik )
dian(kecik giler dye macam nak melayang jek nengok dye )


me n hanna( kurus kedengking cicak kobin
punya budak kahkahkah tapi mase ari tuh muka
dye pucat sebab dye penat kene
jaga nenek dye )


me n ilya(dye pindah sains johor even bukan satu gang
tapi sedeih :((((( TC kat sana ilya )


wawa(artis u tube gitu hehehhe dia funny lah ) ,
day(dah pindah SAMURA TC day ) n me
* dis pic focus only 4 me n zaty (AKU SAYANG
ZATY GILER kteorg dah kawan 13 tahun . first time
nak berpisah ngan dye sedih sangat tau dye dapat MRSM
GEMENCIH ! dont forget me sayang ! )

wafa(banyak ngan dia mas ekat mall tuh dye MENGONG ! tapi kesian
kat dye sebab baru clash SABAR yer wafa) ,
mawaddah ( banyak ngan dye sebab balik sesame
semua kesian dye dah kene tinggal ngan zaty takpe mawad
aku ade ) n me 

nih jeklah gambar yg nak tunjuk kalau nak tengok
lagi ada BANYAK tapi nengok kat fb lah yer


Bye bye :)


Thx for reading ^^

No comments:

Post a Comment