Saturday, April 30, 2011

congratesss :)

assalamualaikum and hye readers . tadi baru check-it-out beautifulnara patuh nengok jek ade cerita pasal rita rudaini dah selamat bersalin . nih kira nak share ngan uolls . and kalau uolls nak tau aku nie minat gila kat aidil tapi sebab dye dah kahwin so, satu family dye aku minat . ha . nak bagitau yang rita nie dah bersalin anak lelaki .nama dye AIRIT RAFQA ARJUNA . amboi kemain nama dye tak boleh panjang lagi keee ? 

and second nengok ade link sazzy falak dah bersalin anak kembar . fuyoooo ! tanak macam excited lagi aku nak baca pasal sazzy nie . anak kembo kauuuu . kelas gituuu . anak kembar perempuan lagi . sorang nama dye IMAN LILY and sorang lagi TIARA ROSE . nama dye tak boleh sedap lagi . nama bunga lagi . jangan tanya kenapa lah kalau nanti nama anak letak nama haiwan ? tapi nanti teruk beno hasilnya . 

* congrates to RITA RUDAINI and SAZZY FALAK .
* aku pon tak tau mood ape yang ada sampai nak tulis pasal orang dapat baby . maybe sebab aku suka budak kecik kot sebab tu excited dya lain macam sikit .

Bye bye :)

Thx for reading ^^

XOXO,
HADIRAH <3

No comments:

Post a Comment