Saturday, February 12, 2011

12 FEB 2011 !

Assalamualaikum n hello readers >.<

mmglah kan da malam buta nih baru nak update .
cop ! malam ke ? pagi dah nih ! 
ha pagi pagi lah . dah dikira ahad lah nie eak ?
ah TIBAI jeklah . 

tadi ade LARIAN PERDANA MAHKOTA . 
TIGS + montfort + HS + DSE kumpul sama tempat .
kat mana ? mana ? ha ? mana lagi padang hs lah .
act, aku ade tanya cekgu hari tuh kenape kumpul kat padang 
hs ape semua . lepas tuh cekgu siap cakap 
sebab sekolah kita takde padang . sadis kan . gelak mcm nak
hape jek cekgu cakap cegitu . 

td pg dtg2 jek pagar tutup dah tak boleh
naik kelas terpaksa gi dewan terus .
sampai dewan jek kena amik kedatangan . 
tercari sana tercari sini . dah mcm org hilang anak .
lepas tuh jelan sesama ngan didu n de gang 
ngan g1o sume . lepas tuh nengok nengok 
jek f4 semua dah jalan dah terpakse jadi f3 
balik . patuh sampai hs ade aerobik .
aerobik ntah pape jek . patuh larilah . padahal jalan jek .
serius budak tigs melenggang abis . budak 
DSE  lari laju . dyeorg semua semangat habis .
padahal takde nombor . patuh ade
penyerahan sijil ape semua balik sekolah balik .
ade gotong royong pulak .

nana mien sue sume gi kelas aku . lepas tuh mmg 
sengaja lah lalu 1j sebab nak nengok tutt .
semangat giler . patuh sampai kelas , aku
kuarkan mercun pop pop yg aku beli 3 kotak .
buat main . lepas tuh siap lalu depan 1j baling .
berdekah giler . mmg bising lah kan .
cikgu wan geleng kepala jek . 

patuh ade lucky draw . alah tapi aku tak
dapat pon sedih tau . mmg takde ong ar .
tuh lah cap gomeh cepat sgt .
okeyh fine tade kene mengena .

patuh boleh balik tp aku stay sekolah 
sebab but carta organisasi ngan ctooq 
3 stgh baru balik .
ari nih SERIUS BEST .!
mmg seghonok lah . 

Bye bye :)

Thx for reading^^

2 comments: