Monday, February 14, 2011

TERHARU !

Assalamualaikum n hello readers >.<

aww aww ! terharu mak nyah . tak sangka 
blog aku yg cikai nih ade peminat setia .
mmg tak sangkalah kan . ape2 pon
tengs lah kat 'orang' yang sudi
meminati blog aku dan sudi mengikuti ape 
saje perkembangan kat blog aku yg 
cikai nih .

nak tahu tak sape ? sape weh ? sape ?
nak tahu tak ? sape lah ?
kahkahkah . orang yang
minat blog aku nih ialah jeng jeng jeng .
okeyhlah okeyhlah aku gtau .
full name dye : nur maisarah ismail
form : 4 utarid
school : TIGS sama ngan aku lah
known as : mai or maisarah
okeyhlah okeyhlah . act, aku baru jek
dapat tau ari tuh .aku nampak kat blog
dye ade tulis saya minat blog blablabla .
den ade link blog aku . mula2 rileks jer tade lah
terharu n after that semalam kteorg tuisyen
sesama patuh dye cakap kat aku
yg dye suke view blog aku
ape semua . kira minat blog aku
yg cikai nih lah .

yes ! aku tahu maybe ade antara korang yang rmai
like korang punya blog . tapi bagi aku
bukan nak berlgak ke hape .
terharu giler sebab tak sangka
blog cikai ade orang minat . 

tengs to mai sebab support blog aku .

nur maisarah ismail <3

kalau kornag tak caya boleh check it out blog dye .
ade kat bahagian gadget . aku belum pro lagi nak
 print screen .statement jujur .
 kalau nak view blog dye boleh klik sini .
ape2 pon tengs mai . 
*aku harap kau baca post nih weh . 

Bye bye :)

Thx for reading ^^

2 comments:

  1. ceh ! tayang nama aq seh .
    haha ! nama aq NURMAISARAH ISMAIL laa .
    hadirah terharu ea , mak lagi terharu nyah !
    haha ! btw , thx !

    ReplyDelete