Tuesday, February 8, 2011

EXAM :(

Assalamualaikum n hello readers >.<

woooo ! exam sudah ! besok PK1 ! mmg terbaiklah .
nak tahu tak besok aku periksa ! 
ouh tak sanggup rasenyer ! BM , BI , 
CHEMIS (haish ! poning eden . nih first 
time kot nak jawab paper chemis ntah hape 
soalan keluar ) , lepas pekse chemis mmg best ar
subject nih . kalau kteorg kira subject nih
paling digeruni lah . nak tahu ape ! 
ADD MATHS ! ouh tak sanggup gitu .
dahlah mmg kalau add math lah kan time cekgu ajar
muka siap confident paham habis .
tapi bila bagi soalan jek condem . ta belah .
act td ade add math tapi boleh pulak cekgu 
yg ajar tak dtg . dah tak memasal
cari cekgu add math . patuh tak paham
mmg terus taknak paham lah .
ape ape pon doakan aku yer !

bytheway , tadi mase rehat ade perjumpaan
ketua ketua tingkatan . kenape aku yg pergi ?
sebab aku ketualah . hehheh .ketua yg
tak bertauliah mmg pemalas !
n yg tak boleh belah tdkan ade sorang
cekgu baru posting kat tigs semalam 
relief kelas aku . patuh aku masuk masuk
jek cekgu baik lah kan dye senyum nampak
aku masuk dye cekgu muda . patuh aku cakap
kat dye sorry lambat masuk blablabla .
patuh dye tanya awak ketua ea ?
den aku cakap ha saya .
patuh dye siap tanya sape paling bising dalam
kelas ? patuh aku cakap ar
sayalah paling bising . 
patuh bebudak semua cakap hak ah cekgu dye 
paling bising .
patuh cekgu cakap ouh tak kesahlah 
kalau anak buah yer semua bising .
patuh aku cakap mmg tak kisahlah .
nak buat mcm mana kelas aku nih mmg bisinglah 
bebudaknyer sebab kteorg nih bukannyer budak yg 
diam belajar jek . kteorg mmc tuh lah tapi
kekadang jek . kehkehkeh .

lepas tuh nak tahu tak nana , kiena ,
sue , mien n mary dtg kelas waktu rehat 
tapi aku tade waktu tuh . aku masuk kelas jek 
classmates aku cakap2 hadirah td gang kau dtg cari kau .
hadirah kiena kim salam .
hadirah nih kimsalam tuh kimsalam .
patuh aku diam jek ar .
den atas meja aku dyeorg tulis kat stick pad
yg dyeorg rindu aku semua . nak nangis
rasenyer tapi memangdangkan layan cekgu yg relief
tuh buat aku nak gelak tak jd 
nangis . 

MOOD : STUDY STUDY STUDY !

Bye bye :)

Thx for reading ^^


No comments:

Post a Comment