Monday, February 7, 2011

KESIAN KAT DYE :(

Assalamualaikum n hello readers >.<

mmglahkan sampai dua post sekali gus . lepas dah 
siap post yg RINDU nih jek dapat tahu
cerita sedih . gosh ! as all of u know kalau da bcalah ntry yg
nih :(. im officially have problem with my beloved g1o .
kalau korang nak tahu orang paling berusaha pujuk aku NANA .
second one is kiena n third one is mien . 

yg lain tuh tak pujuk maybe tatau kot  keputusan aku nih yg nak
jauhkan diri dr dyeorg . 
entahlah . tak tahu takpe kot . n nana dye frust gile 
kot bile aku amik keputusan utk jauhkan diri
aku dr dyeorg . dyelah org yg aku nampak
paling down . maybe sebab kteorg baik kot . kalau
dikira budak luar dalam gang kteorg mmg 
baik berdua ar . patuh tetibe aku pon ngan
tak pikir panjang pergi buat keputusan
bongok sebab aku rase nih yg terbaik . 

lepas tu tadi im ngan hanna n tanya hanna nana 
datang tak ? guess what ? nana tak datang tadi .
aku takutlah kalau nih semua aku puncanya . 
AKU SAYANG KAU NANA . 
JANGAN WAT AKU CAMGINI .
JANGAN TINGGALKAN AKU . 
AKU CUME MINTAK JAUHKAN DIRI TUH JEK .
nana ade cakap dye nak mintak mak
dye  pindahkansekolah semua .
 aku tanak kehilangan dye . aku sayang dye .
nana jagan buat aku mcm nih nana . 
aku harap tadi kau tak dtg bukan sebab
kau pindah sekolah ea ? kalau tadi
kau tak dtg sebab aku,aku mintak maaf sangat
sangat weh ! 
AKU SAYANG KAU AMIRA FARZANA
nana is the girls that wear watch .
AKU SAYANG KAU !

once again AKU SAYANG KAU WEH !
n dye lah kawan yg sanggup buat album 
untuk aku ngan dye . mmg sedihlah kan .
kalau readers semua rajin nak nengok album yg
nana dah buat aku nengoklah yer.

Bye bye :)

Thx for reading ^^

No comments:

Post a Comment