Saturday, April 9, 2011

birthday party karyna :)

Assalamualaikum and hye readers . cerita nie agak basi busuk bangaki }bukan main lagi{
dah lama kot bulan 3 punya cerita . masa tuh 19/3 cuti sekolah gitu . ha ambik
kau dha dekats ebulan abru nak hupdate . act , dah lama nak update
tapi diyana abdue nie ha tak upload upload picnyer kat fb so lambatlah aku
hupdate cerita nie . mcm tak syok pulak takde gambar kann ? 
buat penat jek dok possing possing kalau tak share . 

okeyh, birthday nie sebenarnya ari sabtu . eh cop cop karyna nie
adik diyana act . yang datang mase party nie aku ngan 
khal jek kot }kalau member member diyana{ kalau kengkawan 
adik dye tuha de ar dlaam 15 orang gitu ar . mase ari jumaat }a day before party{
aku ngan khal datang rumah diyana tolong dye buat preparations ape semua ar. 
aku datang pukul 12 sebab pagi tu ade hoki so, balik hoki terus pergi rumah dia .
tiop belon, isi goodies semua . pukul 6 baru aku balik rumah . khalida balik malam .

ari sabtu pon aku pegri rumah dye dalam pukul 12 gak . aku tolong serve serve
makanan ape semua . balik pukul 6 gak . aku kalau pergi rumah diyana tak sah tak balik
pukul 6 .




muka bemrinyak kaybye-.-

hello kitty

food



birthday girl

alia

she always rock .

my daughter

purplerians

HB Karyna !

*tadi af ade kak limah}hantu kak limah balik rumah{ 
*kulit yang hitam akibat dr hoki tuh dah mengelupas tapi cacat :( 

Bye bye :)

Thx for reading ^^






No comments:

Post a Comment