Tuesday, April 19, 2011

kisah 13.4.2011
Assalamualaikum and hye readers . dah lama rasenyer tak update blog cikai nie .
nie pon nak cerita pasal minggu lepas . nampak tak da seminggu baru nak update ? 
well,sekarang nie busy memanjang . drama lah tuh lah nie lah . semalam pon 
latihan drama sampai malam .okeyhlah okeyhlah back to the story people <3 .
actually mase 13 ari bulan nie ade pertandingan kawad KRS antara sekolah2 
daerah batu pahat kat tanjung laboh . masuk masuk jek kawasan nak ke tapak 
kawad tuh siap jakun gila . yelah for the first time kot akujejak kan kaki kat situ .
sekolah sekolah area batu pahat selalu lah jugak guna tapak tuh untuk 
kem ape semua ar . tapi aku mana aktif . tahun nie kot baru nak aktif
tuh yang jakun semacam jek . siap kecoh giler bila turun bukit jek siap jerit2
keseronokan . nampak tak keanak anakkan ? hihihi

act aku tak masuk pon kawad tuh aku jadi reserve jek . but okaylah . 
kalau tak tak pergi tapak tanjung laboh tuh . sebelum kawad start 
tuh aku kene rpund tengok dyeorang . aku kene kilatkan kasut , cerut 
seluar , pasang glove . semua ar kene buat . resrve yang pergi aku
sorang semua orang aku kene buatkan :( . act aku nak bawak myra amir
ngan khalida tapi bila cekgu tanya jek bawa sape tuk reserve
then aku cakaplah myra amir ngan khalida patuh cekgu terus cakap
myra amir kan bukan KRS mana boleh bawak . tak masal masal dye
kene tinggal . kesian aku :( . nasib baik ade senior ikut . dyerog tolong
gak ar betul betulkan .

dalam baris


pergi check pakaian


semasa check pakaian 


menunggu giliran


betul betulkan ape2 yang patot


senior f5 . next year dyeorg dah takde

mase kat sekolah . wif umi and aini


wif aini


me of coz



sekolah kiteorg dapat no3 kawad nie . and maybe kiteorg dapat pergi negeri :)

*besok ade lawan drama kat STA . pray for us .

Thx for reading ^^

Bye bye :)





No comments:

Post a Comment